czwartek, 27 czerwca 2013

Poradnik "udanego" ślubu. Część I.

Oto mój poradnik udanej ceremonii zaślubin. Czy bierzesz ślub kościelny czy cywilny te rady sprawdzą się w każdym wypadku! 

Romantyczne płatki róż. Ślubne must have!

1. W dobrym tonie jest 10 minutowe spóźnienie na własną ceremonię zaślubin. W końcu goście i tak poczekają.

2. Koniecznie postawcie auto przed samym wejściem do kościoła, tak aby goście nie mieli gdzie ustawić się, aby złożyć Wam życzenia i żeby dokładnie mogli przyjrzeć się jaką moc ma silnik auta, które wybraliście.

3. Po ceremonii zaślubin zostańcie jeszcze jakieś 15 minut na klęcznikach i każcie swoim gościom czekać. Właściwie to wszystko jedno czy w ławkach czy przed kościołem...

4. Ustawcie świeczki wzdłuż ławek, tak aby każdy gość trącał je butem i w najlepszym wypadku polewał woskiem podłogę, a w najgorszym własne (lub cudze!) obuwie.

5. Idąc za ciosem ułóżcie kwiaty i szmaty (pardon! sukna) przy wejściu do kościoła, między ławkami i na ławkach, tak aby od zapachu lilii i róż robiło się słabo i żeby obcasy wszystkich pań haczyły o materiał.

6. Absolutnie nie przygotowujcie żadnej skrzynki na prezenty (koperty) od gości i stójcie z ich coraz większym stosem przed kościołem.

7. Każcie karnie ustawiać się wszystkim przybyłym pod kościelną bramą i zróbcie wspólne zdjęcie gościom, którzy na twarzach mają wypisane (nic nie jadłem od śniadania...).

8. Zatrudnijcie fotografa, który będzie przez cały czas trwania mszy Was zasłaniał.

9. I drugiego, który będzie cykał zdjęcia gościom, próbującym skupić się na ceremonii. Albo najlepiej od razu dwóch!

10. Niech goście obsypią was ryżem i płatkami róż. Kto by się tam martwił o posprzątanie tych śmieci. Płatki przecież nie zostawią śladów na posadzce, a gołębie nie zlecą się jak dzikie i nie zostawią sympatycznych białych kupek przed wejściem do kościoła.

Świece w kościele! To jest to!


W części drugiej o udanym weselu!

43 komentarze:

  1. świece fajna sprawa, ale też trochę niebezpieczna :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie świece z tym tiulem trochę niebezpieczne. Goście na wstępie mają małą przeszkodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry przewodnik :) Cenne rady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie ktoś z poczuciem humoru wziął się za "wspaniałe pomysły ślubne". Pozdrawiam!

    ekspertslubny.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha pomyslowe rady! Już sobie wyobraziłam miny gości "twarzach mają wypisane (nic nie jadłem od śniadania...)", hahahah.
    P.S. Zapraszam także na mojego (nowo-otwartego) bloga o organizacji ślubu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój post, chociaż z przymrużeniem oka, właśnie uświadomił mi... że skrzynka na kwiaty i prezenty to naprawdę dobry pomysł! :D
    Pozdrawiam!

    http://urban-brides.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha świetne!! :D

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno Ty to masz talent do pisania ;-); tylko żal;że już nie ma dalszych postów w tym blogu bo jest naprawdę znakomity ;-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny artykuł. Dobre uwagi i dużo merytorycznych szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  10. moja inspiracja do pisania ;) dzięki bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tym spóźnieniem kojarzy mi się od razu postać Marylin Monroe, która na plan zdjęciowy spóźniała się nawet kilka godzin wystawiając na próbę cierpliwości reżysera i ekipę filmową. Na pytanie jednego z dziennikarzy dlaczego ciągle się spóźnia odpowiedziała: Bo uwielbiam mieć świadomość, że przez te kilka godzin wszyscy myślą tylko o mnie... To się nazywa wejście smoka, a raczej smoczycy ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, ale z domu wyniosłam punktualność, a zamiast tego, że wszyscy myślą o mnie, to ja wolę myśleć o wszystkich (i ich żołądkach :D)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i goście poczekają ale czy fotograf poczeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie ślubnych mniejszych i większych głupstewek w ironicznej oprawie ;) Zapraszam do siebie na http://orchid.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jeden z najlepszych wpisów z branży - jakie czytałam w ostatnich miesiącach - gratuluję i zapraszam do mnie - www.bachulski.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie przeczytałam tego wpisu wcześniej. Dodałabym jeszcze jedną zasadę. 11. Zainwestujcie w dobre kwiatowe dekoracje. Wystarczy mała liczba kwiatów, żeby wyglądało to bardzo dobrze. Polecam
    http://kwiatowyogrod.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świece pięknie wyglądają, jednak pamiętajmy, żeby je odpowiednio zabezpieczyć, np.: latarenkami, które uchronią przed ewentualną katastrofą, a wyglądają bardziej elegancko nadając wyjątkowy charakter ceremonii.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatne rady ;) Świetny artykuł.
    pandafotografia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny poradnik - dla każdej Młodej Pary
    Zaproszenia ślubne

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny artykuł :)
    http://www.kasiapuwalska.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. To się uśmiałem, brawo za poczucie humoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na mojego bloga na temat medycyny estetycznej www.berna-detta.com , ostatni post na temat- PORADNIK PANNY MŁODEJ.

    OdpowiedzUsuń
  23. http://oprawamuzycznaslubow.blogspot.com/ Oprawa Muzyczna Ślubów (mezzosopran i skrzypce) Poznań

    OdpowiedzUsuń
  24. http://oprawamuzycznaslubow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy sposób na udany ślub ;-)
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszamy na największe Targi Ślubne 2015! https://www.facebook.com/events/472688936246043/

    OdpowiedzUsuń
  27. zaprszosenia slubne lodz http://www.bialaoficyna.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko co najważniejsze w jednym miejscu.
    www.parka.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha bardzo fajnie, ciekawie a przede wszystkim z humorem opisany tekst...
    Masz talent do pisania! Będziemy tu zaglądać! Polecam każdemu przeczytać Twoje wpisy!
    Zapraszamy do nas: http://krainazaproszen.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe propozycje

    http://www.rusin-ski.pl/wesela-ewenty-w-gorach
    [URL=http://adreslinkowanejstrony.pl]Anchor text[/URL]

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak już załatwi się salę to reszta leci gładko :D Ja pod Warszawą polecam hotel Groman. Jest tanio, miejsca jest mnóstwo, zapewniają wiele atrakcji a obsługa jest praktycznie niewidoczna. Zabawa była przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for sharing useful information for us.I really enjoyed reading your blog, you have lots of great content.
    Packers And Movers Hyderabad

    Packers And Movers gachibowli
    Packers And Movers kondapur
    Packers And Movers Hitech City

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa propozycja :)
    Dobrze jest też przemyśleć uwiecznienie całej ceremonii poprzez wybór fotografa :) Świeczki w kościele podobają mi się chyba najbardziej.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty :)
    Fotograf ślubny

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli chodzi o spóźnienia, to w końcu to Twój ślub ;). Nie ma się co przejmować za bardzo opinią innych. Chwila modlitwy dłużej na pewno zaraz nie wprawi gości w zniecierpliwienie, a i fotobudka poczeka :D. Ważne, żebyście Wy byli zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny poradnik! Pozdrawiamy http://www.oprawa.gdziewesele.pl/Krakow/Zespol-DJ/

    OdpowiedzUsuń
  36. Na ślubie wystęuje czesem tyle niespodziewanych sytuacji, że tak na prawdę nie da się na wszystko ubezpieczyć :]

    weselny blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, ja z czystym sumieniem polecam stronę http://oferia.pl/wykonawcy/rozrywka-imprezy na której można znaleźć wiele muzyków czy dj'a odpowiedniego na wesele czy inna imprezę. Ja znalazłem na własne wesele kapele za na prawdę małe koszta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...