czwartek, 16 czerwca 2011

Gdzie uszyć sukienkę w Szczecinie?

Podejrzewam, że wiele panien młodych przerabiało podobny scenariusz: oglądanie sukien w internecie -> oglądanie sukien w katalogach -> oglądanie sukien w salonach -> mierzenie sukien -> depresja...

Tak, tak. To, co widać na ekranie komputera czy na stronach katalogów prawie nigdy nie odzwierciedla rzeczywistości. Składa się na to kilka rzeczy. Przede wszystkich dwuwymiarowość zdjęcia i trójwymiarowość oryginału. Ciężko ująć głębię i kolor materiału. Druga rzecz to właśnie materiał, który na zdjęciach prezentuje się niczym mleczne wodospady, otulające miękkością ciało panny młodej. W rzeczywistości dostajemy poliester, który drapie. I ostatni problem, który nie dotyczy tylko sukien a szeroko pojętej mody. Modelki na zdjęciach są bardzo szczupłe, sukienki na nich wyglądają dobrze, bo nigdzie się nie marszczą i nie podwijają. Prawdziwe kobiety (w rozmiarach 36-42) nijak się mają do tego współczesnego kanonu wątpliwego piękna.

Nic nie pasuje w sklepie? Pani ekspedientka doradzi przeróbki na koszt salonu. No tak, ale czy na co dzień też przerabiamy ubrania? Przede wszystkim na co dzień nie wydajemy kilku tysięcy na suknię. Skoro już tyle wydajemy to dlaczego suknia ma nie być idealna?

Po przerobieniu wyżej opisanego scenariusza zdecydowałam się na uszycie sukienki na miarę. Teraz nastąpi laudacja, jeśli ktoś nie lubi takiej formy wyrazu to proszę przejść akapit niżej. Marzyłam o krótkiej (jak na ślubną) sukience, w klasycznym ołówkowym fasonie. W mojej szafie mam kilka sukienek i spódnic o tym fasonie, czuję się w nich dobrze, doskonale podkreślają moją figurę, więc dlaczego miałabym w takiej nie pójść do ślubu? Sukienkę de facto "zaprojektowałam" sama, sama wybrałam materiał (hiszpańska tafta inteligentna, która dobrze zapamiętuje zapraski), sama wybrałam dodatki (etola, biustonosz...) i zaproponowałam detale tj. dekolt, guziczki, marszczenia. Wszystko jest tak, jak sama chciałam. Koszt: 1000 zł.



Pracownia Ślubna w Pilchowie i Wedding Planner Pracownia ŚlubnaWedding Planner są położone w urokliwym miejscu, tuż obok lasu. Pani Marta zajmuje się kompleksową organizacją wesel i szyciem sukien ślubnych. Wszystko w bardzo komfortowych warunkach, z wysoką kulturą osobistą i w miłej atmosferze. Nie ma presji kolejnych klientek, zaglądających nam przez ramie do przebieralni z niecierpliwością ani dziwnych komentarzy ze strony ekspedientek.

W kolejnej odsłonie o dekoracji kościoła, sali weselnej i samochodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...